Z tamtej ekipy protestującej z transparentami w turkusowych barwach niewielu już pozostało przy Prezydent Miasta Gdyni - Aleksandra Kosiorek" - podsumowuje Piotr Szpajer.
Tymi słowami Szpajer ustosunkował się do słów Jakuba Ubycha - radnego Gdyni, który ujawnił, że władze miasta ustanawiając nowe rozwiązania organizacji ruchu samochodowego na ulicach Witomińskiej i Kieleckie w związku z budową Obwodnicy Witomina.
[ZT]77855[/ZT]
Przypomnijmy, że jeszcze jako kandydaci Gdyńskiego Dialogu osoby związane z obozem Aleksandry Kosiorek (wtedy, bo dziś o obozie prezydentki trudno mówić - rzeczywistość pokazuje, że takowego już nie ma...) protestowały na węźle Karwiny. Wtedy dotyczyło to rozwiązań komunikacyjnych związanych z przebudową węzła.
Chodziło o decyzje, które tak naprawdę nie zależały od miasta Gdyni, tylko od PLK SA, jako inwestora w modernizację linii kolejowej 201 z Portu Gdynia do Bydgoszczy przez Gdańsk Osowę, Żukowo, Kościerzynę, Lipową Tucholską, Wierzchucin.
Teraz władze miasta wprowadzają zasady poruszania się po drogach do i z Witomina, które wzbudzają wiele wątpliwości i mogą doprowadzić do gigantycznych korków, które nie tylko zablokują dzielnicę, ale również Centrum Gdyni, dojazd do Riviery. Może również dojść do niekończących się korków na ulicach: Warszawskiej, Śląskiej, Morskiej, Al. Zwycięstwa, Górskiego...
Po kończeniu remontu ul. Unruga na Obłużu i masakrycznych korkach, w których stało również Oksywie, obecna władza niczego się nie nauczyła!
Należy mieć nadzieję, że zima nie pospieszy się i nie zasypie Kieleckiej i Witomińskiej, bo to mogłoby doprowadzić do tragedii, nie tylko związanej z poruszaniem się 5 km na godzinę...
Mogą jednak pojawić się przymrozki po deszczu... A to już najprostszy przepis na kolizje drogowe!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz