Jakub Ubych, gdyński radny ustosunkował się do zmian w organizacji ruchu samochodowego na ulicach Witomińskiej i Kieleckiej wprowadzonych przez władze Gdyni w związku z budowo Obwodnicy Witomina. Oczywiście nie skorzystano z propozycji radnego...
"Dodatkowo nie znajduję elementów, o których pisałem jako propozycje - zmienne kierunki ruchu czy dodatkowy pas skrętu w prawo z Estakady w ul. Morską.
Szukam na te propozycje słowa... pasuje mi tylko eksperyment..." - podsumowuje Ubych.
Eksperymentalne podejście władz Gdyni do tymczasowego prowadzenie ruchu samochodowego na drogach łączących dzielnicę Witomino z Centrum miasta może wygenerować ogromne korki.
To na pewno zostanie zauważone przez kierowców. Tylko czekać, aż sieć zapełni się komentarzami użytkowników dróg. Czy to dotrze do prezydentki Kosiorek i jej koalicjanta Tadeusza Szemiota wraz z klubem radnych KORMiL? Może tak, a może nie...
W każdym razie ulice: Morska, Śląska, Warszawska, Górskiego, Al. Zwycięstwa mogą się poważnie zakorkować w zależności od kierunków jazdy. To może mieć zasadniczy wpływ na częstotliwość ruchu na ulicach skorelowanych z wymienionymi. I nagle okaże się, że w Gdyni wcale nie potrzeba sezonu, żeby miasto wpadło w stan permanentnego zakorkowania.
Ulica Kielecka - ruch jednokierunkowy DO WITOMINA
Ulica Witomińska kierunek Centrum - dopuszczony tylko ruch komunikacji miejskiej i pojazdów dopuszczonych (np. taxi)
Ulica Witomińska kierunek Witomina - ruch ogólnodostępny
CAŁY RUCH INDYWIDUALNY w kierunku Centrum przez ul. Małokacką.
* * *
Obwodnica Witomina. Inwestycja 2020-2026. Wykonawca: Polimex Infrastruktura. Budżet: 78,5 mln Planowane rozpoczęcie prac budowlanych: marzec 2025 r. Ogłoszenie: 2019. Projektowanie: 2020-2023 (w tym zaskarżenie decyzji środowiskowej). Przetarg na budowę: marzec 2024. Rozstrzygnięcie w Krajowej Izbie Odwoławczej: grudzień 2024 r. Podpisanie umowy: styczeń 2025 r. Umowne zakończenie prac: wrzesień 2026 r.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz