Rozkłady jazdy zaprezentowano w nowej odsłonie graficznej i funkcjonalnej. Dostęp do rozkładów jazdy poszczególnych linii oparto na układzie kalendarzowym. Zapewniono jednocześnie możliwość wyświetlenia rozkładu w układzie tak jak na przystanku.
Ulepszono sposób prezentacji trasy wybranej linii albo usytuowania wybranego przystanku na mapie, bezpośrednio z rozkładu jazdy. Komunikaty dotyczące remontów, objazdów czy też planowych zmian w rozkładach jazdy zintegrowano z oknami rozkładu jazdy linii, których dotyczą.
W celu ułatwienia klientom ZKM w Gdyni elektronicznego załatwiania spraw uruchomiono w nowym serwisie internetowym elektroniczne Biuro Obsługi Klienta ZKM w Gdyni (eBOK).
Zgłoszenie sprawy nastąpi poprzez wypełnienie i wysłanie formularza. Zakres spraw możliwych do rozpatrzenia w eBOK ZKM w Gdyni został tematycznie wstępnie pogrupowany. Umożliwi to automatyczne skierowanie sprawy bezpośrednio do właściwej komórki organizacyjnej.
Ponadto nowy serwis internetowy ZKM w Gdyni został w większym stopniu dostosowany do wymogów stawianych podmiotom publicznym w zakresie zapewnienia dostępności cyfrowej.
"W pierwszych dniach funkcjonowania serwisu mogą pojawiać się problemy z szybkością ładowania treści czy odświeżania strony. Zbieramy uwagi od użytkowników i cały czas dokonujemy drobnych korekt.
Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość." - informuje ZKM.
* * *
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni uprzejmie informuje, iż rozpoczyna się kolejna tura badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Gdyni. Realizacja badań potrwa do 14 grudnia 2024 r. Przeprowadzenie wywiadów powierzone zostało w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego konsorcjum firm Centrum Badań Terenowych Radosław Meissner z Leszna oraz Centrum Badań Marketingowych INDICATOR z siedzibą w Warszawie.
Celem badań jest uzyskanie informacji o popycie na usługi komunikacji miejskiej, opinii mieszkańców o systemie transportowym oraz sugestii dotyczących zmian, które usprawnią transport publiczny i podróże samochodem osobowym.
Ankieterzy legitymujący się identyfikatorem ze zdjęciem przeprowadzą badanie wśród 2 000 losowo wybranych osób z gospodarstw domowych zlokalizowanych na obszarze Gdyni. Ze względu na to, że pytania kwestionariusza obejmują szeroko rozumianą problematykę funkcjonowania transportu pasażerskiego, do wzięcia udziału w badaniu zapraszamy nie tylko mieszkańców podróżujących transportem zbiorowym, ale także korzystających z samochodów osobowych, jeżdżących rowerem czy poruszających się wyłącznie pieszo.
Badanie ma charakter anonimowy, a wyniki zostaną przedstawione w formie zbiorczych zestawień statystycznych.
Bardzo prosimy o życzliwe przyjęcie ankieterów!
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badań prosimy o kontakt z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Gdyni nr telefonu: +48 58 623 33 12, adres e-mail: [email protected].
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz