Zamknij

Radca prawny

Nr oferty: StPr/25/0950Dodane przez: ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
: •udzielanie porad i konsultacji prawnych •sporządzanie opinii prawnych, w szczególności dotyczących umów, porozumień, specyfikacji warunków zamówienia •przegotowywanie projektów umów, porozumień, innych pism w obrocie gospodarczym •asysta prawna w pracach komisji przetargowych i zespołów zadaniowych •opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów wewnętrznych aktów normatywnych spółki •opracowywanie projektów pism urzędowych i procesowych •występowanie przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika spółki •informowanie komórek organizacyjnych spółek o obowiązującym stanie prawnym w zakresie wykonywanych przez nie zadań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 10 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ZARZĄD MORSKIEGO PORTU GDYNIA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Anna Stankowska
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny oraz CV kandydaci mogą przesyłać pocztą elektroniczną na adres: [email protected] Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Kandydatów prosimy o dopisanie następujących klauzuli: 1. Wyrażam
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z mieszkańcami Domu, dostosowanych do ich możliwości i potrzeb - planowanie i organizowanie wydarzeń wewnętrznych i otwartych (spotkania, festyny, koncerty, święta) - przygotowywanie materiałów promocyjnych (plakaty, zaproszenia, podziękowania, listy gratulacyjne) - tworzenie treści na stronę internetową oraz dokumentowanie działań (teksty zdjęcia) - wsparcie i mentorowanie wolontariuszy (w tym zagranicznych) - inicjowanie i realizacja projektów międzypokoleniowych i społecznych - prowadzenie dokumentacji terapeutycznej i pracy projektowej
StPr/25/0953
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 050 do 6 250 PLN

- Sprzątanie codzienne ciągów komunikacyjnych: zmiatanie i zmywanie schodów, ścieranie na mokro poręczy schodów, ścieranie plam i napisów z lamperii i drzwi na korytarzach, zamiatanie i zmywanie podłóg, wycieranie świetlików, wyrzucanie śmieci z koszy. - Dbanie o pomieszczenia sanitarne, mycie i dezynfekcja sedesów, mycie i dezynfekcja umywalek, mycie podłóg i ścian.
StPr/25/0955
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 670 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0956
data rozpoczęcia pracy od 23.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-obsługa programu integrującego platformy sprzedażowe- BASE, który współpracuje ze sklepem internetowym, Allegro, Amazon, Ebay, Olx itp. -przyjmowanie zamówień, wystawianie listów przewozowych, faktur, oraz kontakt z klientem. -dbanie o wizerunek firmy w social mediach- FAcebook, Instagram, Google.
StPr/25/0954
data rozpoczęcia pracy od 28.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- Serwis morskich boi meteorologicznych zakotwiczonych w polskiej strefie ekonomicznej Morza Bałtyckiego oraz oceanograficznych systemów pomiarowych. - Prace administracyjne związane z serwisem morskich boi meteorologicznych zakotwiczonych w polskiej strefie ekonomicznej Morza Bałtyckiego oraz oceanograficznych systemów pomiarowych. - Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą funkcjonowania zespołu. - Obsługa systemów administracyjno-sprawozdawczych.
StPr/25/0951
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 726 PLN

- wprowadzanie faktur zakupowych i sprzedażowych - obsługa płatności i przelewów bankowych - sporządzanie not celno-podatkowych i raportów - zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze
StPr/25/0952
data rozpoczęcia pracy od 08.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

- analiza i weryfikacja danych hydrologiczno-meteorologicznych w trybie operacyjnym, współpraca z innymi jednostkami PSHM; - prowadzenie osłony hydrologicznej (monitoring sytuacji hydrologiczno-meteorologicznej, opracowywanie komunikatów, biuletynów hydrologicznych); - prowadzenie dyżurów popołudniowych, w dni wolne od pracy oraz w sytuacji zagrożenia powodziowego; - obsługa, kalibracja i operacyjne uruchamianie modeli hydrodynamicznych; - utrzymanie i rozwój modeli hydrodynamicznych;
StPr/25/0948
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 726 PLN

- Utrzymanie czystości na obiekcie biurowym,
StPr/25/0949
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

•udzielanie porad i konsultacji prawnych •sporządzanie opinii prawnych, w szczególności dotyczących umów, porozumień, specyfikacji warunków zamówienia •przegotowywanie projektów umów, porozumień, innych pism w obrocie gospodarczym •asysta prawna w pracach komisji przetargowych i zespołów zadaniowych •opracowywanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów wewnętrznych aktów normatywnych spółki •opracowywanie projektów pism urzędowych i procesowych •występowanie przed urzędami i sądami w charakterze pełnomocnika spółki •informowanie komórek organizacyjnych spółek o obowiązującym stanie prawnym w zakresie wykonywanych przez nie zadań
StPr/25/0950
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

- obsługa sklepu online: platforma e-commerce "Shoper"- dodawanie produktów, przez aktualizację oferty po realizacje zamówień - wsparcie sprzedaży stacjonarnej: pomoc w obsłudze klientów w sklepie, doradzanie w wyborze, wykładanie towaru - przygotowanie paczek: pakowanie i nadawanie przesyłek, kontakt z kurierem - tworzenie tresci: wsparcie w przygotowaniu postów na media społecznościowe, opisów produktów i materiałów promocyjnych - aktualizacja stanu magazynowego: pomoc w inwentaryzacji, sprawdzeniu stanów magazynowych i organizacji zaplecza - odpowiadanie na zapytania klientów, rozwiązaywanie problemów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
StPr/25/0945
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN