- przygotowywanie planów remontów na podstawie analizy potrzeb remontowych i rozbiórkowych w oparciu o wyniki okresowych kontroli obiektów budowlanych, zgłoszeń administratorów oraz innych komórek organizacyjnych jednostki i organu prowadzącego, a także mieszkańców.
- współpraca z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz komórkami organizacyjnymi jednostki w zakresie ustalania wysokości środków finansowych przeznaczonych na nakłady remontowe i rozbiórkowe w danym roku budżetowym.
- wnioskowanie, wydawanie wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień, zgód na prowadzenie robót budowlanych (prawo budowane i inne obowiązujące przepisy wykonawcze).
- przekazywanie do Zespołu Zamówień Publicznych, w oparciu o istniejący regulamin, kompletu dokumentów w celu wszczęcia postępowania przetargowego; przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych jednostki.
- przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, opisów przedmiotu zamówienia oraz STWiORB.
- przygotowanie umów, aneksów na realizację robót budowlanych, usług i dostaw.
- odbiory i weryfikacja od projektantów dokumentacji technicznej (projektu budowlanego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, STWIORB) zleconej przez jednostkę.
- bieżąca kontrola i odbiory robót remontów wykonywanych na zlecenie jednostki.
- akceptacja pod względem merytorycznym faktur.
- opracowywanie sprawozdań i raportów z realizacji planu remontów, rozbiórek prowadzonych i planów inwestycyjnych .
- uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez zamawiającego i wykonawców podczas realizacji zadań.
- uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
- przekazywanie dokumentacji do składnicy akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- uczestniczenie w pracy zespołu utworzonego dla realizacji określonego zadania.
StPr/25/0825
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 9 000 PLN