Zamknij

Pracownik produkcji/Malarz

Nr oferty: StPr/25/0831Dodane przez: APELION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Hutnicza 44, 81-061 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
: - malowanie palet - obsługa i konserwacja narzędzi oraz maszyn wykorzystywanych w procesie - utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: APELION POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIENKIEWICZA 140, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Zuzanna Gągała
Numer telefonu: 575 481 585
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
a) nadzór nad realizacją bieżących napraw i prac konserwatorskich w filiach i działach merytorycznych Biblioteki, b) opracowywanie i realizacja zamówień na wyposażenie w drobny sprzęt i materiały dla filii i działów merytorycznych Biblioteki, c) współpraca z pracownikami gospodarczymi Biblioteki, d) nadzór i współpraca z podmiotami gospodarczymi obsługi techniczno-administracyjnej działającymi na rzecz Biblioteki, e) przygotowywanie niezbędnych wewnętrznych analiz, f) przygotowywanie sprawozdań do organizacji zewnętrznych, g) pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych
StPr/25/0833
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 100 PLN

- przyjmowanie weryfikacja przyjmowanej odzieży - obsługa systemu kasowego - drobne poprawki kraiwckie Praca w Centrum Handlowym Witawa Witomino
StPr/25/0832
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- nadzór nad parkiem maszyn produkcyjnych do naprawy palet - diagnozowanie usterek i problemów technicznych maszyn - wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych - wymiana części i podzespołów zgodnie ze specyfikacjami producenta
StPr/25/0830
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 36,00 PLN

- malowanie palet - obsługa i konserwacja narzędzi oraz maszyn wykorzystywanych w procesie - utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy
StPr/25/0831
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- załadunek i rozładunek towarów za pomocą wózka widłowego - przemieszczanie i składowanie towarów w magazynie - kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych i wydawanych towarów
StPr/25/0829
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 37,00 PLN

- obsługa maszyn produkcyjnych - zbijanie i przerzucanie palet - przeprowadzanie podstawowych czynności konserwacyjnych
StPr/25/0828
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Stosowanie właściwych metod pielęgnacyjnych, wykonywanie zleceń lekarskich- potwierdzanie ich w dokumentacji, podawanie leków zleconych przez lekarza. Wykonywanie zabiegów: iniekcje, opatrunki itp., pobieranie materiału do badań analitycznych.
StPr/25/0826
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 800 PLN

- zapobieganie kradzieży, - kompleksowa ochrona obiektu, - prowadzenie dokumentacji obiektowej zgodnie ze standardami, - ewidencja pojazdów, - kontrola ruchu osobowego, - wydawanie kluczy, - dbanie o wysoką jakość świadczonych usług, - nadzór i realizacja prawidłowych wymogów kontrahenta, - dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
StPr/25/0827
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 31,00 PLN

1. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 2. Zgłaszanie do Działu Remontów zagrożeń i konieczności napraw infrastruktury technicznej stwierdzonych podczas przeglądów, 3. Przygotowanie harmonogramów okresowych przeglądów technicznych obiektów będących w zasobach ZBiLK zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, 4. Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działań działu. 5. Udział w pracach komisji przetargowych. 6. Przygotowanie bieżących analiz, sprawozdań i informacji z zakresu przeglądów technicznych. 7. Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz do planów w oparciu o wyniki okresowych przeglądów technicznych. 8. Współpraca z Miejskim Konserwatorem Zabytków, Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego, a także z projektantami i rzeczoznawcami budowlanymi. 9. Współpraca z właściwymi jednostkami w przygotowywaniu wniosków o przyznanie dofinansowania na realizację remontów i modernizacji w ramach programów Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych i realizacja projektów. 10. Współpraca ze wszystkimi działami ZBiLK podczas przygotowywania dokumentacji remontowej i inwestycyjnej oraz ich realizacji. 11. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, Remontów, Budżetu i Kontrolingu Finansowego celem monitorowania zaangażowania środków finansowych. 12. Opiniowanie pod kątem merytorycznym umów, aneksów na wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawstwa robót oraz akceptacja faktur. 13. Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie wysokiej jakości i sprawności technicznej obiektów. 14. Przestrzeganie terminów wykonywania przeglądów i badań technicznych. 15. Kompletowanie, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji poszczególnych nieruchomości. 16. Prowadzenie rejestrów w dziale planowania i przygotowywania dokumentacji oraz kontrola terminów realizacji zadań określonych prawem budowlanym. 17. Zlecanie i nadzorowanie wykonania przeglądów technicznych. 18. Monitorowanie wykorzystania środków finansowych w związku z realizacją umów. 19. Prowadzenie rejestru ekspertyz, opinii technicznych, inwentaryzacji, dokumentacji: projektowo-kosztorysowej. 20. Przekazywanie dokumentacji do archiwum zgodnie z instrukcja kancelaryjną. 21. Uczestnictwo w naradach technicznych i innych spotkaniach, organizowanych przez zamawiającego i wykonawców podczas realizacji zadań. 22. Przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów, dyscypliny finansów publicznych i ustawy o zamówieniach publicznych. 23. Wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
StPr/25/0824
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 7 000 PLN

- przygotowywanie planów remontów na podstawie analizy potrzeb remontowych i rozbiórkowych w oparciu o wyniki okresowych kontroli obiektów budowlanych, zgłoszeń administratorów oraz innych komórek organizacyjnych jednostki i organu prowadzącego, a także mieszkańców. - współpraca z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego oraz komórkami organizacyjnymi jednostki w zakresie ustalania wysokości środków finansowych przeznaczonych na nakłady remontowe i rozbiórkowe w danym roku budżetowym. - wnioskowanie, wydawanie wymaganych prawem pozwoleń, uzgodnień, zgód na prowadzenie robót budowlanych (prawo budowane i inne obowiązujące przepisy wykonawcze). - przekazywanie do Zespołu Zamówień Publicznych, w oparciu o istniejący regulamin, kompletu dokumentów w celu wszczęcia postępowania przetargowego; przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówień zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych jednostki. - przygotowywanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich, opisów przedmiotu zamówienia oraz STWiORB. - przygotowanie umów, aneksów na realizację robót budowlanych, usług i dostaw. - odbiory i weryfikacja od projektantów dokumentacji technicznej (projektu budowlanego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, STWIORB) zleconej przez jednostkę. - bieżąca kontrola i odbiory robót remontów wykonywanych na zlecenie jednostki. - akceptacja pod względem merytorycznym faktur. - opracowywanie sprawozdań i raportów z realizacji planu remontów, rozbiórek prowadzonych i planów inwestycyjnych . - uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez zamawiającego i wykonawców podczas realizacji zadań. - uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. - przekazywanie dokumentacji do składnicy akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną. - uczestniczenie w pracy zespołu utworzonego dla realizacji określonego zadania.
StPr/25/0825
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 9 000 PLN