Zamknij

Główny księgowy/księgowa

Nr oferty: StPr/25/1067Dodane przez: Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
: - sporządzanie sprawozdań finansowych - rozliczanie podatku VAT i dochodowego - prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni - nadzór nad działem księgowo- finansowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 3/4
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Data rozpoczęcia: 15.09.2025
: od 5 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zrzeszenie Właścicieli i Zarządców Domów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żwirki i Wigury 6, 81-393 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Praca w sklepie z podzespołami elektronicznymi, prowadzenie sklepu internetowego, współpraca z firmami zajmującymi się energią odnawialną, obsługa energooszczędnego sprzętu biurowego/sklepowego, wiązanie siatki do podbieraków do połowu bursztynu.
StPr/25/1077
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- utrzymywanie czystości w kuchni i stołówce - mycie naczyń i sprzętu kuchennego - wsparcie kucharzy przy wydawaniu posiłków - przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa - przygotowywanie składników do potraw
StPr/25/1074
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 020 PLN

- praca w magazynie z przedmiotami mundurowymi - wyekwipowania żołnierzy
StPr/25/1075
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 110 PLN

Obsługa wewnątrz -placowej suwnicy specjalizowanej RTG, wykonanie prac związanych z przeładunkiem kontenerów
StPr/25/1076
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 33,00 PLN

Montaż, instalacja i uruchamianie systemów testowych oraz urządzeń; Wsparcie w planowaniu i realizacji produkcji również samodzielne działania planistyczne; Utrzymanie urządzeń w dobrym stanie technicznym (konserwacja, naprawy, modernizacje); Przygotowanie produktów i towarów do wysyłki oraz dbałość o porządek w magazynie; Współpraca z działami inżynierii, jakości i mechaniki przy bieżących projektach; Udział w odbiorach technicznych, testach walidacyjnych i przygotowywaniu dokumentacji; Tworzenie raportów, aktualizacja danych produkcyjnych i pracy z dokumentacją techniczną; Praca z pakietem Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); Kontakt i współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi.
StPr/25/1073
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych, prowadzenie wewnętrznych i zewnętrznych audytów ISO, Prowadzenie akredytowanych szkoleń z zakresu Ochrony Osobistej, Bezpieczeństwa Morskiego, Utrzymywanie wysokiej jakości szkoleń zgodnie ze standardami Highfield i innych instytucji certyfikujących
StPr/25/1071
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- dozór wejścia do szkoły - dyspozycja i gotowość do nadzoru nad wynajmowanymi boiskami - wydawanie kluczy - rejestr osób wchodzących
StPr/25/1072
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 030 PLN

Zapewnianie prawidłowej opieki i wychowania dzieciom w Rodzinnym Domu Dziecka. Dbanie o rozwój emocjonalny, psychiczny, społeczny. Zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej, terapii specjalistycznych, uzupełnianie zaległości szkolnych. Konieczność zamieszkania z 8 osobową grupą dzieci w Domu Fundacji.
StPr/25/1322
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

1. Prowadzenie i ewidencjonowanie spraw bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie ich obsługi, w szczególności: a) rejestracja osobista i elektroniczna osób i ustalanie statusu, b) przygotowanie projektów pism, zawiadomień o wszczęciu postępowania, postanowień, decyzji administracyjnych, wydawanie decyzji, c) pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych, d) weryfikacja wniosków rejestracyjnych pod względem przyznania prawa do zasiłku, e) wydawanie decyzji o przyznaniu lub odmowie przyznania statusu osoby bezrobotnej, prawa do zasiłku, f) wprowadzanie okresów pracy za granicą, wysyłanie korespondencji dotyczącej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego do Wojewódzkiego Urzędu Pracy, wykonanie decyzji WUP dotyczącej koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, g) gromadzenie, przechowywanie i aktualizowanie dokumentów bezrobotnego i poszukującego pracy, aktualizacja danych w systemie Syriusz, h) wydawanie zaświadczeń. 2. Weryfikacja zgodności przyjętych informacji złożonych podczas rejestracji przez osoby rejestrujące się w innych bazach danych m.in. Aplikacji Centralnej, ZUS, CEiDG, KRS, KRUS, KRD. 3. Weryfikacja poprawności wygenerowanych dokumentów m.in. zgłoszeniowych, wyrejestrowujących z ubezpieczeń społecznych, wypadkowego i zdrowotnego w systemie Syriusz i Płatnik dla osób podlegających ubezpieczeniom. 4. Weryfikacja poprawności wniosku w systemie Syriusz o uporządkowanie okresów podlegania ubezpieczeniom z dokumentami na koncie ubezpieczonego w systemie Płatnik. 5. Zapoznanie się z orzeczeniami organu II instancji zawierającymi znaczące zmiany interpretacji przepisów prawnych. 6. Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, urzędami, instytucjami i organizacjami. 7. Promocja działań powiatowego urzędu pracy oraz inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu identyfikację, dotarcie z informacją o możliwościach skorzystania z form pomocy określonych w ustawie i zmotywowanie do aktywności zawodowej osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo poprzez m.in. udział w wydarzeniach organizowanych przez PUP lub inne podmioty. 8. Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki oraz badań i analiz o rynku pracy. 9. Zastępowanie innych pracowników. 10. Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Urzędu, powierzonych w uzasadnionych przypadkach przez przełożonego. 11. Obsługa narzędzi stosowanych w Urzędzie zgodnie z nadanymi uprawnieniami. 5. Przestrzeganie normatywów wprowadzonych zarządzeniem Dyrektora dot. m.in. stosowania dokumentów kancelaryjnych i archiwalnych, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, w tym przepisów o ochronie danych osobowych
StPr/25/1069
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 5 700 PLN

- sporządzanie sprawozdań finansowych - rozliczanie podatku VAT i dochodowego - prowadzenie księgowości Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni - nadzór nad działem księgowo- finansowym
StPr/25/1067
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN