Zamknij

Specjalista ds. kontroli jakości

Nr oferty: StPr/24/1757Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Zakres obowiązków: 1. rozwijanie analiz, gromadzenie danych, przeprowadzanie wywiadów, ocen ryzyka biznesowego i zgodności, zarządzanie czasem, komunikacja z klientami w językach angielskim, serbskim i bośniackim i umiejętności pisania 2. rozwijanie wiedzy z pierwszej ręki na temat kluczowych problemów biznesowych klientów, budowanie umiejętności zarządzania klientami, rozwiązywania ich problemów i komunikacji 3. dbanie o jakość pracy zespołu, dopilnowanie, aby sprawy i analizy były wolne od błędów przed przekazaniem ich do klienta 4. w przypadku konieczności podniesienia kwalifikacji zespołów w obszarach słabych stron – proaktywność w informowaniu zespołów na bieżąco o dobrych praktykach biznesowych i metodologiach zgodności
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 036 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Język:
    • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
    • bośniacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
    • serbski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
      Uprawnienia:
      • redagowanie treści, tworzenie tekstów pomocniczych
      • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
      • UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, DYNAMIZM, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, NASTAWIENIE NA REALIZACJĘ CELU
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: kontakt przez PUP
        Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
        Adres: Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
        Osoba do kontaktu: Izabela Gola
        Numer telefonu: 586204954
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: Brak danych.
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Obróbka mechaniczna i ręczna detali ze stali , szlifowanie, polerowanie.
        StPr/24/1765
        data rozpoczęcia pracy od 26.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Dbanie o utrzymanie czystości i porządku w szkole. Mycie podłóg, okien, sprzątanie toalet szkolnych, ścieranie tablic i ławek. Opróżnianie koszy na śmieci.
        StPr/24/1762
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
        wynagrodzenie od od 2 300 PLN

        - dbanie o należyty stan zabezpieczenia obiektu - wykonywanie cyklicznych obchodów obiektu
        StPr/24/1763
        data rozpoczęcia pracy od 26.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Wykańczanie i remontowanie wnętrz w lokalach mieszkalnych zgodnie z projektem, np.: malowanie, szpachlowanie, tapetowanie, układanie podłóg.
        StPr/24/1769
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 5 200 PLN

        Przyrządzanie posiłków.
        StPr/24/1766
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 30,5 PLN

        Przyrządzanie posiłków kebab.
        StPr/24/1767
        data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
        wynagrodzenie od od 30,5 PLN

        spawanie wymienników ciepła do ogrzewania
        StPr/24/1754
        data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
        wynagrodzenie od od 31,76 PLN

        - Mocowanie i rozmocowywanie kontenerów na statku - usuwanie urządzeń łączących kontenery między sobą
        StPr/24/1755
        data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        spawanie wymienników ciepła do ogrzewania
        StPr/24/1756
        data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
        wynagrodzenie od od 34,9 PLN

        1. rozwijanie analiz, gromadzenie danych, przeprowadzanie wywiadów, ocen ryzyka biznesowego i zgodności, zarządzanie czasem, komunikacja z klientami w językach angielskim, serbskim i bośniackim i umiejętności pisania 2. rozwijanie wiedzy z pierwszej ręki na temat kluczowych problemów biznesowych klientów, budowanie umiejętności zarządzania klientami, rozwiązywania ich problemów i komunikacji 3. dbanie o jakość pracy zespołu, dopilnowanie, aby sprawy i analizy były wolne od błędów przed przekazaniem ich do klienta 4. w przypadku konieczności podniesienia kwalifikacji zespołów w obszarach słabych stron – proaktywność w informowaniu zespołów na bieżąco o dobrych praktykach biznesowych i metodologiach zgodności
        StPr/24/1757
        data rozpoczęcia pracy od 02.12.2024
        wynagrodzenie od od 8 036 PLN