Zamknij
-Wykonywanie obróbek ciesielskich w szalunkach systemowych i niesystemowych; -dobór rodzaju drewna, sposobu obróbki, narzędzi oraz urządzeń i maszyn; -wykonywanie obróbek elementów drewnianych; -czytanie rysunków technicznych i konstrukcyjnych; -obsługa podstawowych urządzeń do pomiarów, jak np. laser, dalmierz, niwelator czy łata; -organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP.
StPr/25/1040
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 727,50 PLN

- dekretowanie dokumentów - wprowadzenie do systemu księgowego "Rewizor" dowodów banków - do programu księgowego podatkowej księgi przychodów i rozchodów - sporządzanie i weryfikacja list wierzytelności w Excelu klientów w US i ZUS - archiwizowanie dok. - sporządzanie protokołów przekazania dokumentów - sporządzanie i numerowanie dok.księgowych po ich zaksięgowaniu
StPr/25/1038
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

1. Prowadzenie rekrutacji młodzieży do 11-12 Hufca Pracy. 2. Wsparcie młodzieży w zakresie wychowania, w tym : profilaktyka społeczną, socjalizacja kulturalno-oświatowa i sportowo-rekreacyjna, nadzór nad sytuacją dydaktyczną. 3. Odpowiadanie za nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji w jednostce. 4. Opracowywanie programów edukacyjnych, profilaktycznych i resocjalizacyjnych. 5. Współpracowanie z innymi instytucjami i organizacjami zajmującymi się problematyką zapobiegania wykluczeniu społecznemu młodzieży oraz kształceniem i wychowaniem. 6. Przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia. 7. Kształtowanie pozytywnego wizerunku PWK OHP. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:45-15:45.
StPr/25/5835
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 5 449 PLN

- wykonywanie czynności higieniczno-pielegnacyjnych moeszkańców (karmienie, dbalość o higienę osobistą miszkańca i jego otoczenia) - współudział w podtrzymywaniu kondycji psycho-fizycznej mieszkańców - zaspokajanie niezbędnych potrzeb bytowych mieszkańców - stałe uczestnictwo we wszystkich formach aktywności mieszkańców
StPr/25/1035
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- współudział w podtrzymywaniu kondycji psychofizycznej mieszkańców, - udzielnie pomocy w podtrzymywaniu indywidualnych zainteresowań mieszkańców, - zaspokajanie niezbędnych potrzeb edukacyjnych, społecznych, religijnych, - inicjowanie i organizowanie imprez kulturalno- towarzyskich odpowiadających potrzebom mieszkańców - organizowanie czasu wolnego mieszkańcom - czynne uczestnictwo w zespole terapii zajęciowej
StPr/25/1036
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- wsparcie zespołu sprzedaży w codziennej pracy -kontakt z klientem- obsługa klienta bezpośrednia, mailowa, telefoniczna - obsługa zamówień internetowych - obsługa systemu biletowego - przyjmownie dostaw - dbanie o estetyczną i aaktualną ekspozycje produktów - współpraca z innymi działami klubu w ramachh bieżących potrzeb - dbanie o porządek w miejscu pracy
StPr/25/1033
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Sprzątanie sal lekcyjnych na II piętrze budynku szkoły oraz toalet męskiej i damskiej.
StPr/25/1034
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 071,86 PLN

- Utrzymanie czystości w salach wykładowych, korytarzach, toaletach i pomieszczeniach wspólnych. - Opróżnianie koszy na śmieci. - Uzupełnianie środków higienicznych. - Dbanie o porządek zgodnie z harmonogramem.
StPr/25/1031
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów, - Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania, - Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia, - Rozliczanie projektów, - Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów, - Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.
StPr/25/1032
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

1) Rozpatrywanie wniosków pracodawców dot. wpisu oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcowi do ewidencji. 2) Rozpatrywanie wniosków pracodawców dot. wydania zezwolenia i przedłużenia zezwoleń na pracę sezonową cudzoziemców w Polsce. 3) Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dot. zezwoleń na pracę sezonową oraz oświadczeń o powierzeniu wykonywania pracy cudzoziemcom. 4) Organizacja spotkań informacyjnych dotyczących pracy cudzoziemców w Polsce oraz udział w tego typu spotkaniach organizowanych przez inne podmioty. 5) Przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracodawców zamierzających zatrudniać cudzoziemców oraz dla cudzoziemców przyjeżdzających do pracy w Polsce. 6) Obsługa punku informacyjnego dla cudzoziemców w PUP Gdynia oraz poza urzędem (m.in. podczas targów pracy) w tym: a) inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami, b) informowanie osób zainteresowanych o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy, c) świadczenie pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy w zakresie pośrednictwa pracy, d) udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy oraz ewentualne pozyskiwanie nowych ofert pracy od tych pracodawców, e) udzielanie bezrobotnym, poszukującym pracy lub osobom niezarejestrowanym, w tym osobom biernym zawodowo informacji o ofertach pracy upowszechnianych w ePracy oraz w innych ogólnodostępnych bazach, a także informacji o zakresie form pomocy i możliwości ich zastosowania. 7) Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, urzędami, instytucjami i organizacjami. 8) Promocja działań powiatowego urzędu pracy oraz inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu identyfikację, dotarcie z informacją o możliwościach skorzystania z form pomocy określonych w ustawie i zmotywowanie do aktywności zawodowej osób niezarejestrowanych, w tym biernych zawodowo poprzez m.in. udział w wydarzeniach organizowanych przez PUP lub inne podmioty. 9) Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki oraz badań i analiz o rynku pracy. 10) Zastępowanie innych pracowników. 11) Wykonywanie innych zadań wynikających z zakresu działania Urzędu, powierzonych w uzasadnionych przypadkach przez przełożonego. 12) Obsługa narzędzi stosowanych w Urzędzie zgodnie z nadanymi uprawnieniami. 13) Przestrzeganie normatywów wprowadzonych zarządzeniem Dyrektora dot. m.in. stosowania dokumentów kancelaryjnych i archiwalnych, Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, w tym przepisów o ochronie danych osobowych.
StPr/25/1030
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 5 900 PLN