Przebieg obwodnicy miasta Czarne powinien uwzględniać także strategiczne kierunki rozwoju miasta i znaleźć swoje "odbicie" w wieloletnim planie inwestycyjnym. Jeżeli założyć, że miasto "rozrastać" się będzie w kierunku zachodnim tj. w kwartale pomiędzy DW 202, Kaplicą Leśną, Bobrzym Miastem, a DW 201, to tzw. Obwodnica Zieniuka z drobnymi korektami ma logiczne uzasadnienie. Wylot takiej obwodnicy mógłby być np. na wprost Negro (konieczne rondo) lub na przeciwko pomnika. Swoją drogą to obwodnica już dawno powinna być i jej brak obciąża zarówno poprzednie władze samorządowe jak i bardzo podzielone, ale nieobywatelskie społeczeństwo Czarnego.
0 0
Przebieg obwodnicy miasta Czarne powinien uwzględniać także strategiczne kierunki rozwoju miasta i znaleźć swoje "odbicie" w wieloletnim planie inwestycyjnym. Jeżeli założyć, że miasto "rozrastać" się będzie w kierunku zachodnim tj. w kwartale pomiędzy DW 202, Kaplicą Leśną, Bobrzym Miastem, a DW 201, to tzw. Obwodnica Zieniuka z drobnymi korektami ma logiczne uzasadnienie. Wylot takiej obwodnicy mógłby być np. na wprost Negro (konieczne rondo) lub na przeciwko pomnika. Swoją drogą to obwodnica już dawno powinna być i jej brak obciąża zarówno poprzednie władze samorządowe jak i bardzo podzielone, ale nieobywatelskie społeczeństwo Czarnego.