Multimedia, dostawca sygnału TV i internetu do wielu gdyńskich domów zaczyna mieć problemy z ofertą programów. Nie mogą dogadać się z Polsatem.
Pod koniec listopada zostało rozesłane pismo, w którym czytamy: „Informujemy, że z dniem 31 grudnia 2020 roku wygasa zawarta przez Multimedia Polska umowa z nadawcą programów telewizyjnych, Telewizją Polsat S. z o.o. Pomimo dołożenia wielu starań nie udało nam się przedłużyć tej umowy na kolejny okres, ze względu na bardzo dużą podwyżkę opłat żądaną przez Telewizję Polsat Sp. z o.o., której ciężaru nie jesteśmy w stanie udźwignąć.”
Brak porozumienia z Polsatem zmienia ofertę Multimediów, bo od 1 stycznia 2021 roku nie będą mogły dostarczać swoim dotychczasowym abonentom wielu polsatowskich kanałów; są to m.in. Polsat 2, Polsat News HD, Polsat Film HD, Polsat Sport HD, Polsat Play HD i Disco Polo Music.
Zniknięcie tych programów z oferty daje możliwość niezadowolonym z usług Multimediów abonentom rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji.
Trzeba tylko do Multimediów (ul. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia) dostarczyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy abonenckiej, które winno być złożone na piśmie. Można również umowę rozwiązać telefonicznie dzwoniąc na infolinię.
- Prowadzimy z Telewizją Polsat rozmowy w celu przedłużenia praw do dostarczania Państwu choćby części oferowanych przez tego nadawcę programów, które znajdują się aktualnie w wykazie programów gwarantowanych i cieszą się najwyższą oglądalnością – informuje Rafał Gośliński, Dyrektor Pionu Obsługi Klienta Multimedia Polska Sp. z o.o.
0 0
no to sprawa wygląda następująco: umowę można jak najbardziej zerwać, tylko to nie jest tak, jak opisane w artykule, że nie ponosi się żadnych konsekwencji ( czytaj: FINANSOWYCH). Jak najbardziej, wymienione kanały w artykule, NIE SĄ !! objęte tzw gwarancją dostarczania, więc rozwiązanie umowy na postawie likwidacji tych kanałów jest NIEMOŻLIWE bez poniesienia kosztów.